Колектив дошкільного навчального закладу №9 «Червона шапочка» прагне забезпечити кожній дитині можливість радісного, успішного, щасливого прожиття у кожен віковий період. Саме тому близькими нам стали слова С. Русової про призначення дошкільного закладу «… кожний дошкільний заклад має насамперед бути для дітей домівкою радості, де діти могли б навчатися без примусу, гратися і перебувати у оточенні широкої приязні, задовольняючи свої дитячі, такі своєрідні інтереси і потреби…».

     Колектив дошкільного навчального закладу прагне, щоб наш дошкільний заклад тримався на п’яти міцних стовпах: любові, довірі, взаєморозумінні, небайдужості й повазі. Щоб в нашому садочку завжди жили радість, посмішки й сміх.

 

Будемо знайомі

Утєшева Олена Миколаївна,  

завідувач, освіта повна вища,

педагогічний стаж 26 років

 

Вважає близькими слова С.Русової про призначення дошкільного закладу: "...кожний дошкільний заклад має насамперед бути для дітей домівкою радості, де діти могли б навчатися без примусу, гратися і перебувати у оточенні широкої приязні, задовольняючи свої дитячі, такі своєрідні інтереси і потреби...".

Прагне, щоб дошкільний заклад тримався на п'яти міцних стовпах: любові, довірі, взаєморозумінні, небайдужості й повазі, щоб у садочку завжди жили радість, посмішки й сміх.

 

Педагогічне кредо: "Як чудово, що у нашому житті є діти! А ще краще, що саме нам надано право відкрити двері у неповторний світ знань, формувати почуття власної гідності, розвивати творчість, інтелект дитини".

 

Життєве кредо: "Хто хоче працювати - шукає засоби, хто не хоче - шукає причини /С. Корольов/.

 

Кравченко Олена Василівна, практичний психолог, педагогічний стаж 13 років

 

Вважає, що той, хто працює з дітьми повинен бути активним, комунікабельним, динамічним, працездатним, впевненим у собі. Володіти такими якостями, як: терпіння, інтелігентність, освіченість, тактовність, уважність, мобільність, ерудованість та стресовитривалість. 

 

Професійне кредо: «Навчання – це вивчення правил, практика – це вивчення виключень»                                                                                                           Життєве кредо: "Все можливо, на неможливе просто потрібно більше часу!" 

Прокопенко Людмила Анатоліївна, вихователь з 39-річним педагогічним стажем, з глибоким чуттям мови, природною вдумливістю, здатністю аналізувати й прогнозувати, чітко окреслювати свою мету та послідовно домагатися її здійснення.

Переконана: у здійсненні завдань виховання найголовнішим фактором є людський – особистість педагога.

 

Педагогічне кредо: «Навчити маленьку людину бути Людиною».

Присвоєно педагогічне звання «Вихователь-методист».

 

Працює над проблемою екологічного виховання дітей дошкільного віку. Інноваційні форми роботи та технології, що використовує: ігри по ТРИЗу «Так – Ні», акції, картки для визначення об’єктів природи.

 

Міщенко Вікторія Миколаївна, вихователь з 26-річним педагогічним стажем

 

Педагогічне кредо: «Тим, чим володієш сам, поділись з іншими».

 

Відмінна риса як педагога: любов до дітей, палкий інтерес до власної професії, відповідальність за результати своєї роботи.

Вважає, що виховання дитини не повинно бути бездуховним. Треба виховувати чуйну, добру, відповідальну, чесну людину. Для неї використання народознавства в системі навчально-виховного процесу сприяє вихованню в дитині основних понять духовності. Її робота спрямована на ознайомлення дітей з рідним краєм, формування маленького громадянина України на основі звичаїв свого народу, побуту, творів народно-прикладного та музично-пісенного мистецтва, виховання любові до рідного краю.

 

Висоцька Алла Олександрівна, вихователь з 8-річним педагогічним стажем, ініціативний, творчий педагог, постійно знаходиться в пошуку нових форм роботи, намагається зробити життя дітей в дитячому садочку цікавим, насиченим. наповненим різноманітними враженнями, спогадами.

Вважає, що задача вихователя - зробити так, щоб душевний світ у дітей був наповнений любовью, вірою, надією та добротою.

 

Педагогічне кредо: "Розуміти почуття дитини - це означає розуміти найтонші, іноді приховані, недосяжні з першого погляду спонукання, причини, стимули її вчинків".

Принципи:

1. Віра в дитину.

2. Бути чесним та щирим перед дитиною.

3. Інтерес - ключ до знань та його необхідно підтримувати в дітях.

4. Вірити, розуміти, що відбувається в душі кожної дитини; дивитися на світ їх очима, наповнювати любовью й добром кожну мить.

 

Савіна Олена Юріївна, молодий і творчий вихователь

 

Працює з дітьми молодшого дошкільного віку. Вважає, що всебічний розвиток дитини можна здійснювати за допомогою різноманітних ігор, тому що саме гра є основною діяльністю дитини в цьому віці.

 

Педагогічне кредо: "Педагог без любви к ребенку-все равно, что певец без голоса, музыкант без слуха, живописец без чувства цвета".

 

 

 

 

Лихацька Ганна Сергіївна, сумлінний і творчий педагог з 8-річним педагогічним стажем.

 

Девіз в роботі: «Все нове - це цікаво!»

 

Педагогічне кредо: «Ні кроку назад, ні кроку на місці, а тільки вперед і тільки всі разом»

 

Пріоритетом педагогічної діяльності вважає створення умов для співпраці з батьками, встановленні з ними довірливих й партнерських відношень, залучення сім’ї в єдиний освітній простір. Постійно шукає нові форми й методи у роботі, так як вважає, що особливість вихователя в постійному русі, розвитку та зміні. Відмінні риси як педагога: емоційність, відкритість, доброзичливість.

 

Чекулаєва Катерина Володимирівна, вчитель-логопед 

 

Професійне кредо:

 

"На свете есть много различных профессий,

И в каждой есть прелесть своя.

Но нет благородней, нужней и чудесней,

Чем та, кем работаю я".