Чим зайнятися з дітьми під час карантину
Adobe Acrobat Document 181.3 KB

Ігри для розвитку дрібних м’язів пальців руки й окоміру дітей 5-6 років

 

   Одним із видів навчальної діяльності молодшого школяра є письмо. І для того, щоб у дитини розвивалися точні, координовані дрібні рухи, необхідно проводити дидактичні ігри з предметами і матеріалами.

     Пропонуємо деякі з них.

 

«Відгадай на дотик»

 

Мета: закріпити знання про сипкі матеріали (цукор, пісок, сіль, борошно, вермішель тощо), про матеріали, з яких виготовлені речі. Розвивати м’язове відчуття, дрібні м’язи пальців.

 

Варіант 1.

Виставити на стіл у розетках сипкі речовини. З’ясувати у дитини, що це і для чого потрібне. Потім запропонувати дитині заплющити очі і на дотик упізнати, що це за речовина.

 

Варіант 2.

Розкласти на столі предмети, зроблені з різного матеріалу. Дитина на дотик визначає матеріал. (Наприклад, книжка зроблена з паперу, олівець – з дерева, ложка – з металу тощо).

 

«Склади ціле з частин»

 

Мета:вчити складати геометричні фігури з окремих частин. Розвивати окомір, координацію рухів, кмітливість.

Матеріал:площинні геометричні фігури, їхні частини.

 

Розглянути з дитиною геометричні фігури, назвати їх. Перемістити частини фігур і за сигналом скласти цілі фігури.

 

«Палички в ряд»

 

Мета: вчити дитину послідовно розміщати в один ряд палички різної довжини (або предмети різної величини). Розвивати окомір, координацію рухів.

Матеріал: 10 паличок різної довжини (кожна коротше від попередньої на 1 см).

 

Дитина розкладає палички в ряд, починаючи від найдовшої, а потім – від найкоротшої.

 

«Що в мішечку?»

 

Мета: вчити дитину розпізнавати предмети на дотик, визначати їх форму. Розвивати дрібні м’язи пальців.

Матеріал: площинні геометричні фігури, грибочки, площинна ялинка та інші предмети різного кольору.

 

Роздивитися з дитиною предмети, скласти їх у мішечок. Запропонувати на дотик впізнати, що вони взяли, якого розміру цей предмет.

 

«Викладання предметів»

 

Мета: Вчити самостійно викладати предмети з мозаїки, геометричних фігур. Вправляти дрібні м’язи пальців. Розвивати точність і координацію рухів.

 

Дитина власною ініціативою викладає предмети з мозаїки або з геометричних фігур.